Sat matematike u 2.a
Autor: Edita Kovačević Orešić, 23. 1. 2015.
Kune i lipe na satu matematike
Prošli smo tjedan na satovima matematike učili o kunama i lipama.
Nakon što nam je učiteljica pokazala na prezentaciji koje novčanice i kovanice postoje i što one prikazuju, sutradan (u četvrtak, 22.1.2015.) je svatko iz razreda morao donijeti nekakav artikl koji se inače može kupiti u trgovini. Donijeli smo različite stvari: igračke, slatkiše, knjige…
U učionici smo taj dan napravili svoju „trgovinu“. Učiteljica je iz imenika izvlačila tko će biti kupac, a tko prodavač.
Kada je kupac odabrao 2 ili 3 artikla iz „trgovine“, morao je na ploči izračunati koliko iznosi njegov račun. Ukoliko kupac u novčaniku nije imao točan iznos, dao je prodavaču veću novčanicu (to nisu bili pravi novci). Tada je prodavač na ploči morao izračunati koliki će kupcu vratiti ostatak.
Cilj sata bio je naučiti koristiti kune i lipe u kupovini, uvježbati zbrajanje i oduzimanje, ali i zabaviti se.
Bilo nam je jako lijepo i voljeli bismo to ponoviti.
Ilijana Ravnjak, 2.a
e-dnevnik |
> Upute za razrednike ... |
> Upute za učitelje |
> Upute za učenike i r... |
> https://ocjene.skole... |
> https://e-dnevnik.sk... |
ostalo |
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje ped.mjera.pdf
Zakona o odgoju i obrazovanju, 1.2019..pdf
ZAKONA O IZMJENAMA ZAKONA O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OSNOVNOJ I SREDNJOJ SKOLI.pdf
Pravilnik-o-nacinima-postupcima-i-elementima-vrednovanja-ucenika-u-osnovnoj-i-srednjoj-skoli-2019.pdf
Pravilnik o organizaciji i provedbi produzenog boravka u osnovnoj skoli.pdf
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |