Obilježili smo Dan sigurnijeg interneta u predmetnoj nastavi
Autor: Edita Kovačević Orešić, 12. 2. 2021.
Svake godine drugi utorak u veljači obilježavamo Dan sigurnijeg Interneta. Ove godine to je bilo 9. veljače na temu „Zajedno za bolji Internet“. U suradnji s Centrom za sigurniji Internet učenici su mogli pristupiti online kvizu i unaprijediti i provjeriti svoje znanje o sigurnosti na internetu. Također je bio organiziran ZOOM webinar za djecu i mlade pod nazivom „Gdje si ti u digitalnoj džungli?“ na kojem su brojni poznati Youtuberi govorili o svom iskustvu na internetu. Na nastavi informatike učenicima je kroz prezentacije, edukativne igrice i razgovor skrenuta pažnja na promicanje sigurnijeg i odgovornijeg ponašanje na internetu, kao i upotrebu sve prisutnije online tehnologije među djecom i mladima. Povezujući gradivo informatike vezano za domenu e-društvo učenici su pokazali svoju kreativnost izrađujući radove na temu Sigurniji internet. Izrađivali su digitalne postere u programu Canva i digitalne uratke u online alatu Wordart koje su pohranili u svoj e-portfolio. U nastavku donosimo neke od učeničkih radova koje smo pohranili u Padlet-u vezanih za ovogodišnji Dan sigurnijeg Interneta a koliko su bili kreativni i maštoviti prosudite sami.
e-dnevnik |
> Upute za razrednike ... |
> Upute za učitelje |
> Upute za učenike i r... |
> https://ocjene.skole... |
> https://e-dnevnik.sk... |
ostalo |
Pravilnik o izmjeni pravilnika o kriterijima za izricanje ped.mjera.pdf
Zakona o odgoju i obrazovanju, 1.2019..pdf
ZAKONA O IZMJENAMA ZAKONA O ODGOJU I OBRAZOVANJU U OSNOVNOJ I SREDNJOJ SKOLI.pdf
Pravilnik-o-nacinima-postupcima-i-elementima-vrednovanja-ucenika-u-osnovnoj-i-srednjoj-skoli-2019.pdf
Pravilnik o organizaciji i provedbi produzenog boravka u osnovnoj skoli.pdf
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |